TY - GEN AU - Barrientos-Báez, Almudena AU - Martínez-Sala, Alba-María AU - Altamirano-Benítez, Verónica PY - 3 SN - 0122-8285 UR - http://hdl.handle.net/10818/50927 AB - The web 2.0 model offers enormous communication potential to inform and educate in extreme crises, such as COVID-19. For this reason, the main objective is to analyze whether destination marketing organizations (DMOs) and tourism... AB - El modelo web 2.0 ofrece un enorme potencial comunicacional para informar y educar en situaciones de crisis extrema, como la derivada de la pandemia por covid-19. Por ello se plantea como objetivo principal analizar si las organizaciones de mercadeo... LA - spa PB - Direccion de Publicaciones KW - Comunicacion interactiva KW - Covid-19 KW - Influencia social KW - Medios sociales KW - Turismo TI - COVID-19, a Myth in Tourism Communication. Analysis of the Contents Generated by Tourist Influencers 2.0 about the Pandemicand Destinations DO - 10.5294/pacla.2022.25.1.8 ER -