TY - JOUR AU - Labarca Encina, Claudia AU - Rojas, Rodrigo PY - 2017 SN - 0122-8285 UR - http://hdl.handle.net/10818/31076 AB - Este articulo busca aportar a la discusion teorico-practica sobre el rol de las comunicaciones corporativas en la construccion de confianza en el comercio global. Para ello, se utiliza el caso de estudio de la industria vitivinicola chilena y su... AB - This article seeks to contribute to the theoretical-practical discussion on the role of corporate communications in building trust in global commerce. For this purpose, the case study of the Chilean wine industry and its communication towards the... LA - spa PB - Universidad de La Sabana KW - Confianza KW - Comunicacion corporativa KW - Engagement KW - Chile KW - Trust KW - corporate communication KW - engagement TI - Comunicaciones y confianza: ¿informacion o identidad? El caso del sector vitivinicola chileno hacia el mercado chino T2 - Communications and Trust: Information or Identity? The Case of the Chilean Wine Sector towards the Chinese Market DO - 10.5294/pacla.2017.20.2.10 ER -