TY - GEN AU - Agolli, Renata PY - 2015 SN - 2322-9721 UR - http://hdl.handle.net/10818/21847 AB - This paper aims to introduce pre-CLIL through the CLSL (content & languages [L1/L2] shared learning) model, which operates as a bridge for a full CLIL immersion. It analyses the characteristics of this new learning model that springs up from immanent... AB - Este articulo tiene como objetivo introducir pre-AICLE a traves del modelo CLSL (contenido y lenguas [L1/L2] aprendizaje compartido), que funciona como un puente para una inmersion AICLE completa. Se analizan las caracteristicas de este nuevo modelo... LA - eng KW - CLSL model KW - Translanguaging KW - Language brokering KW - Learning framework KW - Inter-learning KW - Pedagogical alertness KW - Modelo CLSL KW - Translinguismo KW - Intermediacion linguistica KW - Marco de aprendizaje KW - Inter-aprendizaje KW - Alerta pedagogica TI - Content and language symbiosis in a maieutic, translanguaging pattern: An exploratory practice in Italy DO - 10.5294/laclil.2015.8.1.5 ER -