TY - null AU - Herrera Fernández, Valeria Modesta PY - 2014 UR - http://hdl.handle.net/10818/15090 AB - El presente trabajo investiga los procesos de ensenanza-aprendizaje de la lectura y la escritura que cursan estudiantes sordos, escolarizados en contextos bilingues. Su objetivo es aportar a la reflexion teorica y practica respecto de las respuestas... AB - Reading/writing teaching and learning processes for deaf students enrolled in bilingual contexts are examined in this study. The objective is to contribute to theoretical and practical reflection on the educational answers to the demands of literacy... LA - spa PB - Universidad de La Sabana KW - Educacion de sordos KW - Bilinguismo KW - Alfabetizacion KW - Lenguaje de signos KW - Epistemologia KW - Educacion KW - Education of the deaf KW - bilingualism KW - literacy KW - sign languages KW - epistemology TI - Alfabetizacion y bilinguismo en aprendices visuales. Aportes desde las epistemologias de sordos T2 - Literacy Teaching and Bilingualism in Visual Learning Processes. Contributions from Deaf Epistemologies ER -