Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 14
Minority language media studies beyond eurocentrism: Cormack’s seven conditions revisited
(Catalan Journal of Communication & Cultural Studies,, 2015-04-20)
La investigación en comunicación: Los límites y limitantes del conocimiento
(Co-herencia, 2013-07-18)
El medio es el mito: entre Mcluhan y Barthes
(Universitas Philosophica, 2012)
Authorship in Virtual Worlds: Author's Death to Rights Revival?
(Journal of Virtual Worlds Research, 2013)
Factors that Foster Engagement with Television Shows: Qualitative Study of Channel Identity, Product Characteristics and Audience AppreciationFactores que facilitan la generación de ‘engagement’ con programas de televisión: exploración cualitativa desde la identidad del canal, las características del producto y la valoración de las audiencias
(Estudios sobre el Mensaje Periodístico, 2016)
THE AESTHETIC OF THE MUSIC VIDEO: AMETHODOLOGICAL PROPOSAL FOR THE CATEGORIZATION OF AUDIOVISUAL MUSIC PRODUCTSA ESTÉTICA DOS VIDEOCLIPES: PROPOSTA METODOLÓGICA PARA A CARACTERIZAÇÃO DOS PRODUTOS AUDIOVISUAIS MUSICAISLa estética de los videoclips: propuesta metodológica para la caracterización de los productos audiovisuales musicales
(Cuadernos de Música, Artes Visuales y Artes Escénicas, 2017-03-10)
A qualitative methodology for minority language media production research
(International Journal of qualitative methods, 2014)
A clearer picture: Towards a new framework for the study of cultural transduction in audiovisual market trades
(Observatorio (OBS *), 2014)